Pomogę Ci zostać freelancerem
i zacząć zarabiać na pisaniu.

Kurs copywritingu prowadzony przez Jarka Kaniewskiego,
autora hasła “Pij mleko. Będziesz Wielki.”

  • 25 lat doświadczenia zamienione w solidną wiedzę.
  • 37 praktycznych lekcji w lekkostrawnej, storytellingowej formule.
  • Jeden z najwyżej ocenianych kursów w Polsce.
  • Zadania, szablony, wzory briefów i inne bonusy.

Biznes wciąż potrzebuje
dobrych copywriterów.

Dzisiejszy marketing internetowy jest jak rozpędzony pociąg i wskoczyć do niego jest bardzo trudno. Platformy reklamowe, narzędzia AI, kanały dotarcia, metody komunikacji, sposoby targetowania… I nawet jeżeli próbujesz to wszystko ogarniać, to zgodzisz się ze mną, że i najlepsi w końcu wysiadają.

A co jeżeli zaproponuję Ci inny pociąg, który dopiero rusza? Do którego możesz bezpiecznie wsiąść, zająć wygodnie miejsce, a w środku spotkać ludzi, którzy, podobnie jak Ty, chcą zdobywać wiedzę, ale w tempie, które nie urywa głowy? Uczysz się w atmosferze wzajemnego wsparcia, a nie wyścigu szczurów. Tym jest właśnie kurs i społeczność Copywriting Masterclass.

Kierunek ten sam, ale środek do celu zupełnie inny.

Prawdopodobnie ten rozpędzony pociąg przed nami i tak niedługo się wykolei. Jego pasażerowie, zachłyśnięci możliwościami, jakie dają nowe technologie, coraz częściej zapominają o budowaniu relacji ze swoimi klientami tworząc plastikowe i płytkie przekazy. Stawiają na narzędzia, nie mając często podstawowej wiedzy, czym je zasilać. Wszystko robią dokładnie tak, jak w instrukcji obsługi, a efektów brak. Dlaczego?

Zapominają o tym, że narzędzia i technologie to tylko nośnik, którym powinny być przekazywane konkretne emocje i myśli, ubrane w strategicznie zaplanowaną, celową argumentację. Bez tego cała para idzie w gwizdek.

Copywriting, prawdziwy copywriting, to sztuka budowania relacji z klientami. Tych krótkich, na długość jednego e-maila czy oferty sprzedażowej, ale również tych długoterminowych, budowanych przez mądrze zaplanowaną komunikację. AI jeszcze długo nie zastąpi dobrego copywritera. Może mu pomagać, ale to on powinien stać za sterami.

Copywriting Masterclass Fundamenty to pierwsza część flagowego kursu Copywriting Masterclass oraz wybrane przeze mnie z kursowego archiwum webinary. Do tego moje własne szablony breifów, które możesz potem wykorzystać w swojej pracy. Moim zdaniem to najlepsze wprowadzenie w świat copywritingu, które usystematyzuje Twoją wiedzę, urealni przekonania i da Ci silną motywację do dalszego rozwoju w tej ciekawej profesji.

A to wszystko, w cenie jednej pizzy

Wiem, to trudny wybór. Spójrz na to z praktycznej strony:
pizzę zjadasz i zapominasz. Tę wiedzę masz na całe życie.

100% praktycznej wiedzy

1

Wprowadzenie do copywritingu

Odkryjesz metody pracy nad projektami copywriterskimi, ukształtowane przez 20 lat moich doświadczeń i współpracy z wiodącymi klientami. Razem rozwiejemy mity dotyczące copywritingu, skupiając się na kształtowaniu efektywnego podejścia do tworzenia projektów copywriterskich.

W środku m.in:

  • Odkryj autentyczną historię copywritingu i wyciągnij z niej lekcje na przyszłość.
  • Sprawdź, czy masz predyspozycje do bycia wybitnym copywriterem.
  • Poznaj różne rodzaje copywritingu i odkryj, który z nich najlepiej odpowiada Twojemu stylowi.
2

Myśl jak rasowy copywriter

Wyposażę Cię w Mindset Copywritera, solidne i stabilne fundamenty niezbędne do pracy nad każdym projektem i kreatywnym wyzwaniem, które napotkasz. To Twoja przepustka do ekspresowej windy prowadzącej na szczyty dojrzałego copywritingu.

W środku m.in.:

  • Nauczę Cię techniki, którą sam często stosuję, pozwalającej na efektywne przetwarzanie i generowanie pomysłów.
  • Odkryjesz moje metody pracy z kreatywnymi pomysłami, które sprawdziły się w praktyce.
  • Zaproszę Cię do środka mojego umysłu i pokażę, jak dojrzale zarządzać procesem twórczym.
3

Briefing idealny

Nauczę Cię, jak skutecznie transferować wiedzę z głowy klienta do Twojej, w najlepszy możliwy sposób. Poznasz techniki, dzięki którym zyskasz uznanie klienta za profesjonalne podejście do projektu.

W środku m.in.:

  • Odkryję przed Tobą, jak rozmawiać z klientem, aby uznał Cię za profesjonalistę.
  • Dowiesz się, jak obudzić w sobie ciekawość biznesową i wgryźć się w marketingowy matrix.
  • Dam Ci wskazówki, jak robić dobry research i jak przygotować się do rozpoczęcia projektu.
4

Jak wyceniać projekty

Dowiesz się, jak mądrze i strategicznie wyceniać swoją pracę, tak aby otrzymać godne wynagrodzenie za wykonywane przez Ciebie projekty. Tę wiedzę zazwyczaj zdobywa się latami. Tutaj masz ją podaną na talerzu.

W środku m m.in.:

  • Omówię, czym są tzw. pola eksploatacji i dlaczego nie każdy projekt wycenia się tak samo.
  • Pokażę Ci, jak budować strategię podnoszenia cen wraz z rozwojem Twojej kariery.
  • Dam Ci wskazówki, jak zabezpieczyć się przed nierzetelnymi klientami.
5

Profesjonalne teksty na strony www

Opowiem Ci, jak zaplanować proces pracy nad tekstami na strony internetowe. Przedstawię Ci moje specjalne myki, aby usprawnić ten proces i osiągnąć najlepsze możliwe efekty. Solidna dawka eksperckiej wiedzy

W środku m.in.:

  • Pokażę Ci przykłady moich projektów i opowiem, jak nad nimi pracowałem.
  • Zaprezentuję narzędzia, które pomogą Ci pisać jeszcze lepsze teksty.
  • Omówię przykłady dobrych i słabych tekstów oraz pokażę, jak unikać najczęstszych błędów.
6

Plusy i minusy życia z freelancingu

Freelancingiem zajmuję się już od ponad 20 lat. Przez ostatnie 8 lat moim domem są Indie. Przez rok mieszkałem w Ameryce Południowej. Z przyjemnością podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami dotyczącymi pracy jako freelancer w porównaniu do pracy na etat.

W środku m.in.:

  • Jak zorganizować swoją pracę freelancera copywritera.
  • Wady i zalety freelancingu. Jak żyć i pracować pod palmami.
  • Jak zdobywać klientów i jak zadbać o to, by nas kochali.

Kim jest prowadzący?

Nazywam się Jarek Kaniewski. Copywritingiem zajmuję się od ponad 20 lat. Jestem m.in autorem hasła “Pij Mleko. Będziesz Wielki”, za którą wraz z moją agencją otrzymałem nagrodę Effie Award.

Obecnie skupiam się na kreatywnym doradztwie biznesowym oraz prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu i sprzedaży, współpracując z największymi polskimi i międzynarodowymi markami.

Założyłem również specjalistyczną agencję copywritingową – Copywriter.pl oraz agencję namingową – Naming.pl. Dodatkowo, zbudowałem sieć sprzedaży bezpośredniej, która liczy ponad 1000 sprzedawców. W mojej pracy łączę kreatywność z klientocentrycznym podejściem do sprzedaży, wierząc, że klasyczny copywriting jest fundamentem niemal wszystkich działań marketingowych.

Od wielu lat również zajmuję się mentoringiem dla początkujących copywriterów poprzez moje kursy oraz agencje, którymi zarządzam. Wiele z tych osób z powodzeniem kontynuuje swoją karierę w branży.

PRACOWAŁEM DLA:

Co o moich kursach
mówią ich uczestnicy?

    Czy warto być copywriterem w dobie AI?

    Czy lubisz teksty pisane przez AI? Można je łatwo odróżnić: są po prostu plastikowe i bardzo przewidywalne. Myślisz, że klienci, których stać i którzy chcą mieć na swoich stronach dobry copywriting, połakomią się na takie teksty? Profesjonalny copywriter jeszcze długo będzie w cenie. Owszem, być może będzie korzystał z narzędzi AI – dlaczego nie? – ale to jego umysł będzie głównym twórcą i szefem tego procesu. Ludzie nadal będą doceniać teksty pisane przez osobę myślącą, która ma kreatywne pomysły i skojarzenia, osobą, która potrafi zaskoczyć umysł odbiorcy prowadzeniem myśli, nieszablonową konstrukcją tekstów i zawartą w nich autentyczną emocjonalnością. Warto być copywriterem w dobie AI, ale zostało tu miejsce tylko dla najlepszych i tych, którzy są zdeterminowani, by nimi zostać.

    Copywriting Masterclass Fundamenty to:

    copyright-20

    2-miesięczny dostęp platformy e-learningowej Delfiny Biznesu

    copyright-19

    Ponad 40 lekcji w formie nagrań wideo

    copyright-18

    Dostęp do ponad 5 godzin wideo, w dowolnym czasie i na dowolnym urządzeniu

    copyright-16

    Dostęp do archiwalnych nagrań

    copyright-15

    Praktyczne porady ukierunkowane na osadzenie się w zawodzie copywritera

    copyright-12

    Moi studenci osiągają już wymierne sukcesy na rynku pracy i budują swoje portfolio

    copyright-10

    Gościnne wykłady zaprzyjaźnionych ze mną ekspertów z branży

    copyright-09

    Zadania copywriterskie bazujące na prawdziwych projektach i briefach

    copyright-08

    Zniżki na inne organizowane przeze mnie kursy on-line oraz udział w “jazdach próbnych”

    copyright-06

    Pogrupowane w cykle lekcje video, w krótkich i łatwo przystępnych porcjach

    copyright-02

    Jesteśmy w stałym kontakcie e-mailowym wysyłasz pytania – ja szybko odpowiadam

    copyright-01

    Certyfikat ukończenia kursu, który zyskuje coraz większą renomę na rynku

    + BONUSY:

    ​Wzory moich briefów

    Dobry briefing to podstawa! Jeżeli wyłuskasz od klientów właściwe informacje, to jesteś na prostej drodze do udanej filanlizacji projektu. Podzielę się z Tobą starannie przemyślanymi, testowanymi przez lata wzorami briefów, które wysyłam do swoich klientów. Już w pierwszym kontakcie z klientem wykaż się profesjonalizmem.
    WARTOŚĆ 450 PLN

    Mentoring on-line

    W każdym momencie trwania kursu możesz skontaktować się ze mną i zapytać o tematy związane z copywritingiem. Możesz to zrobić przez e-mail lub specjalny komunikator wewnątrz naszej platformy. Odpowiadam zazwyczaj do 2-3 dni.

    WARTOŚĆ 750 PLN

    20% zniżki na Scrivener

    Scrivener to moim zdaniem najlepszy edytor tekstu dla copywriterów. Dzięki mojej bliskiej współpracy z firmą Literature & Latte mam możliwość zakupu tego genialnego programu z bardzo dużym rabatem. Jako student Copywriting Masterclass możesz kupić Scrivener w najlepszej cenie na rynku.
    WARTOŚĆ 50 PLN

    Archiwalne webinary

    W ramach kursu otrzymujesz dostęp do 4 archiwalnych nagrań z webinarów i szkoleń prowadzonych przeze mnie i zaprzyjaźnionych ze mną ekspertów. To dodatkowa dawka praktycznej wiedzy, do tej pory dostępnej jedynie dla studentów kursu Copywriting Masterclass.

    WARTOŚĆ 500 PLN

    Wierzę, że wytrzymasz bez jednej pizzy…

    … kariera wymaga poświęceń 😉

    Wartość wiedzy, którą otrzymasz w tym kursie wynagrodzi Ci Twoje wielkie wyrzeczenie. Obiecuję! Pamiętaj jednak, że to oferta, która już wkrótce może zniknąć… jak ostatni kawałek pizzy ze stołu.

    Jak mówią moi studenci – “Ten kurs to no brainer” Sprawdź go!

    COPYWRITING MASTERCLASS FUNDAMENTY
    • Ponad 40 naładowanych wiedzą lekcji
    • Projekty i prace domowe
    • Mentoring przez e-mail lub wewnętrzny kursowy komunikator
    • Szablony briefów, które możesz wysyłać klientom
    • Dodatkowe nagrania z archiwalnych webinarów
    • Nowoczesna platforma kursowa Heights, dostępna na każdym urządzeniu
    • Specjalna oferta na pełną wersję kursu Copywriting Mastrerclass
    • 20% zniżki na program Scrivener
    • Certyfikat ukończenia kursu

      + BONUSY I NIESPODZIANKI

    39 zł 390 zł

    PROMOCJA OGRANICZONA CZASOWO

    Tu znajdziesz odpowiedzi na
    najczęściej zadawane pytania:

    Co mi da ten kurs?

    Ten kurs da Ci solidne podstawy do tego, by myśleć, pisać i obsługiwać klientów jak profesjonalny copywriter. Zyskasz całkowicie nowe spojrzenie na to, jak funkcjonuje biznes, jak działa ludzka psychika i jak zarządzać kreatywnością, która z Ciebie wypływa.

    Czy mogę dołączyć do kursu w dowolnym momencie?

    Tak. Kurs możesz zacząć nawet za 10 minut. Wszystkie materiały kursu są dostępne on-line. Tydzień po tygodniu odkrywają się przed Tobą nowe lekcje. Jesteśmy też w stałym kontakcie e-mailowym.

    Ile czasu muszę poświęcić na kurs?

    Na przejście przez materiał CM Fundamenty idealnie potrzebujesz około 3 tygodni. Tempo możesz dostosować do swoich potrzeb, ale warto poświęcić ten czas, aby naprawdę zrozumieć i przyswoić wiedzę, wykonać zadania domowe i dać sobie przestrzeń na przemyślenia i praktykę.

    Czy muszę robić zadania domowe?

    Realizowanie zadań domowych to bardzo ważny element tego kursu – nie odpuszczaj go i poświęć mu jak najwięcej czasu. To przełożenie na praktykę wszystkiego, czego uczysz się na tym kursie. Nie jest to jednak szkoła i nikt Cię nie będzie tutaj do niczego zmuszał.

    Czy to kurs tylko dla osób, które chcą zostać copywriterami?

    Oczywiście, że nie. Ten kurs jest dla każdego, kto chce wykorzystywać copywriting w swoich celach zawodowych. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej sprzedawać tekstem, pisać oferty jak petardy, maile, które wreszcie ktoś będzie czytał, stworzyć swój autentyczny ton komunikacji – to jest kurs dla Ciebie. 

    Nie wiem jeszcze czy chcę zostać copywriterem. Czy warto kupić ten kurs?

    Jeśli zastanawiasz się, czy copywriting to droga dla Ciebie, CM Fundamenty to idealny sposób, aby to sprawdzić. Inwestycja jest minimalna w porównaniu do wartości, jaką otrzymasz. Nawet jeśli zdecydujesz, że to nie dla Ciebie, zdobytą wiedzę zawsze możesz wykorzystać. Jeśli jednak znajdziesz w sobie pasję do copywritingu, mam nadzieję, że razem będziemy kontynuować tę podróż w ramach pełnego kursu.

    Czym różni się CM Fundamenty od Copywriting Masterclass?

    Copywriting Masterclass to mój flagowy kurs, pełen kompleksowej wiedzy, który ukończyło już ponad 500 uczniów. CM Fundamenty, to esencja pierwszej części tego szkolenia, rozszerzona o webinary i dodatkowe materiały. Chcę przez to kurs pokazać Ci moje spojrzenie na copywriting i zachęcić do zaufania mi jako Twojemu przewodnikowi.

    Czy otrzymam od Ciebie fakturę?

    Tak, lub rachunek jeżeli nie masz firmy.