Witaj,

Nazywam się Jarek Kaniewski. Pomagam firmom rosnąć, sprzedawać więcej i budować wartościowe relacje z klientami. Wykorzystuję do tego kreatywne pomysły i strategie marketingowe oraz rasowy copywriting. Przydaje się też doświadczenie zdobyte podczas 20 lat biznesowego surfingu.

Wierzę, że w biznesie jest wciąż miejsce na kreatywność. Owszem, narzędzia marketingowe są ważne, ale ważniejsze jest to, co je zasila: nieszablonowe pomysły, strategie budujące relacje i komunikacja, która wywołuje emocje.

Wiem, jak budować takie relacje. Robię to i uczę, jak to robić. Jestem doradcą marketingowym, mentorem i szkoleniowcem. Pomagam odważnym firmom osiągać przewagę konkurencyjną za pomocą nietypowych działań w różnych przestrzeniach biznesu.

Współpracuję największymi polskimi i międzynarodowymi markami. Stworzona przeze mnie kampania społeczna Pij Mleko. Będziesz Wielki przeszła do historii polskiej reklamy i została wyróżniona nagrodą Effie Awards.

jarek_1_k-1

97% dorosłych Polaków pamięta i rozpoznaje hasło “Pij Mleko. Będziesz wielki

Millward Brown SMG/KRC
PRACOWAŁEM DLA:

Kursy i szkolenia

Praktyczną wiedzą i doświadczeniem dzielę się podczas szkoleń oraz kursów on-line. Moja platforma edukacyjna Copywriting Masterclass to żywa społeczność oraz satelitarne projekty, które pozwalają w praktyczny sposób wdrażać i testować zdobyte umiejętności.

Szkolenia z copywritingu i marketingu tworzę z myślą o firmach i organizacjach, które chcą rzeczywiście nauczyć się skutecznej komunikacji i sprzedaży tekstem. Opracowałem również dedykowane szkolenie dla osób, które chcą zostać zawodowymi, dobrze zarabiającymi copywriterami.

Copywriting Masterclass

Roczny kurs dedykowany osobom, które chcą zostać copywriterami i zacząć dobrze zarabiać w tym zawodzie.

Group 423
Copywriting Masterclass Biznes

Platforma edukacyjno-networkingowa dla przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć skutecznej komunikacji w biznesie.

Doradztwo i mentoring

Jestem również właścicielem kreatywnego i przedsiębiorczego umysłu, który wynajmuję firmom na godziny. Pomagam organizacjom, które chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną poszukują tzw. disruptive ideas w różnych obszarach marketingu i biznesu.

Prowadzę m.in innowacyjną platformę Copywriter.pl, agencję namingową Naming.pl oraz studio animacji komputerowej Good Shit Media. Operuję głównie w obszarach marketingu, sprzedaży oraz mechaniki biznesu. Współpracuję z dojrzałymi firmami, jak również z obiecującymi startapami.

Podcast

Słuchaj. Czym dla Ciebie jest kreatywność? Czy tylko błahą, zużytą koncepcją, czy czymś co jest esencją życia i biznesu? Jeżeli wybierasz tą drugą opcję – to tworzę mój podcast dla Ciebie. Wkładam w niego całe moje serce, wiedzę i intuicję biznesową. Staram się odnajdywać tematy, historie i ludzi, które inspirują, bawią i uczą. Zapraszam

Zacznij od początku

Posłuchaj ostatniego odcinka

Zapisz się do grupy słuchaczy podcastu PodJarka Kaniewskiego

Zapisz się na Newsletter! Będę Ci przypominał o kolejnych odcinkach.

Moje projekty

Jestem zdania, że człowieka lepiej jest oceniać nie po tym co mówi, ale co robi. Zapraszam Cię więc na krótki przegląd pomysłów i projektów, które zrealizowałem.

Kampania reklamowa,
która przeszła do historii.

Jestem autorem hasła oraz scenariuszy do kampanii społecznej “Pij mleko. Będziesz wielki.” Według badań Instytutu Millward Brown SMG/KRC, rzeczywista znajomość hasła utrzymała się na poziomie 96%. Przez ponad 15 lat pracowałem jako freelancer pod domeną Copywriter.pl. Obecnie pod tym adresem stworzyłem specjalistyczną platformę copywriterską.

Od zera do ponad tysiąca sprzedawców w niecałe 2 lata.

Stworzyłem zautomatyzowany system e-learningowy, który werbował i edukował nowe konsultantki do sieci Oriflame. Było to w swoim czasie na tyle przełomowe rozwiązanie, że udało mi się pobić wszelkie rekordy rekrutacyjne i zbudować jedną
z większych sieci sprzedaży w tej firmie. Do tej pory ten projekt (pomimo, że od lat się w niego nie angażuję) generuje dla mnie dochód pasywny.

45 tysięcy zarejestrowanych użytkowników w 2 miesiące.

Stworzyłem mechanizm typu viral marketing, który sprawił, że bez jakiejkolwiek reklamy serwis DarmoweGadżety.pl, w 2 miesiące od uruchomienia miał zarejestrowanych 45.000 użytkowników.

Nazwa, która zarobiła dla Neinver Polska miliony złotych.

Stworzyłem alternatywną nazwę dla określenia wyprzedaż, którą sieć outletów Factory wykorzystywała w swoich działaniach marketingowych przez ponad 15 lat.

4000% wzrostu sprzedaży dla ZwrotyBankowe.pl

Opracowałem ogólnopolską strategię marketingową, nazwę
i komunikację dla Związku Zwrotów Bankowych. Sprzedaż produktu i rozpoznawalność marki wystrzeliły w górę,
a firma na długi czas zdominowała rynek.

Kurs on-line, który wyszkolił już ponad 200 copywriterów.

Jestem autorem kursu “Copywriting Masterclass”. Kurs zbiera bardzo pozytywne opinie wśród uczestników. Pomagają w tym liczne satelitarne, projekty, które dodatkowo budują wartość kursu, m.in: Slogaton, Upgrader, Generator Haseł.

Sposób na życie i biznes pod palmami.

Przez 6 lat mieszkałem i pracowałem w Goa, w Indiach. Było to spełnienie moich marzeń o życiu pod palmami. Założyłem też firmę w Indiach i wraz z żoną, hobbystycznie prowadzę projekty Kobiece Goa oraz Męskie Wyjazdy. Obecnie mieszkam w Ekwadorze.

Agencja Naming.pl

Jestem również założycielem agencji namingowej, jednej z pierwszych w Polsce. Naszymi klientami były takie firmy jak Orange Polska, Żywiec, Bank BPS, Signity Group i wiele innych.

Platforma Copywriter.pl

Założyłem pierwszy w Polsce serwis oferujący usługi copywriterskie i content writingowe premium. Do platformy zapraszani są jedynie starannie wyselekcjonowani specjaliści.

Patent, który
sprzedałem w Polsce
w ponad 3 milionach sztuk.

Jestem wyłącznym dystrybutorem gadżetu reklamowego – Hipercards. Karta zastępuje w wózkach sklepowych monetę dwuzłotową. Gadżet kupiły ode mnie największe marki w Polsce.

Newsletter, który ma Open Click Rate powyżej 55%.

Mój bezpłatny kurs internetowy “12 copywriterskich myków” ma rekordowe statystyki i zbiera bardzo pozytywne opinie wśród czytelników.





    Poznajmy się lepiej