219161098_379945730141873_7170721607739960325_n
SM


Niech historia stanie się Twoim najlepszym sprzedawcą.


Masterclass storytellingu biznesowego z Jarkiem Kaniewskim,
jednym z najbardziej doświadczonych copywriterów w Polsce,
autorem hasła “Pij Mleko. Będziesz wielki.”

  • 6 modułów wspierających każdy aspekt Twojego biznesu.
  • Społeczność ponad 200 zadowolonych studentów moich kursów.
  • Praktyczne zastosowania biznesowe.

Warszawskie osiedle Jelonki. Lato 1984.

Plemię Apaczów właśnie schwytało kowboja, który samotnie przemierzał tutejszą prerię.

Teraz decydują, czy go oskalpować czy przebić mu serce włócznią. Tak się składa, że ten pechowy gringo to ja. A Indianie to starsi koledzy z naszego bloku przy Czumy 4a. Zabawa przednia, szczególnie dla nich. Posadzili mnie na metalowej beczce i wzięli do rąk grube pręty, przytargane z budowy.

– Teraz zrobimy taniec śmierci i zaczniemy rzucać w ciebie włóczniami.
– Ale chłopaki… (Nie do końca podobał mi się ten pomysł).
– Nie pękaj młody. Będziemy rzucać obok ciebie.

Rzeczywiście zrobili, co obiecali. Pierwsza włócznia przeleciała mi tuż obok oka. Za to druga odbiła się metr przede mną, a potem z pełnym impetem, trafiła mnie centralnie w czoło.



Z chwili, kiedy się ocknąłem, pamiętam tylko słowa Jawy – kolegi z piątego piętra:

– Żyje, ale zdrowo oberwał. Dobrze, że bokiem. Dupa z niego nie kowboj, bo mógł się uchylić.

Po jakimś czasie udało mi się jakoś wstać. Koledzy odprowadzili mnie pod klatkę. Później musiałem już sobie radzić sam. A w moim pueblo czekali na mnie madre i padre.

Na początku myślałem, że uda mi się zataić przed nimi moją przygodę. Niestety kiedy pojawiłem się w drzwiach, mama od razu zapytała: – Co to za dziwna fryzura?

Okazało się, że guz na głowie był tak olbrzymi, że moja grzywka zaczęła odstawać na kilka centymetrów od czoła.

Co się stało? – Mama wbiła we mnie wzrok.

Miałem dwa wyjścia. Powiedzieć jej prawdę o tym, że bawiłem się z kolegami na budowie (do której pod żadnym, ale to żadnym pozorem nie mogłem się zbliżać)… Lub zrobić to, co w takiej sytuacji robi każdy dzieciak, który coś mocno przeskrobie – improwizować.

Wtedy po raz pierwszy odkryłem potęgę storytellingu.

Moja historia była bardzo barwna i miała wiele zaskakujących zwrotów akcji. Jak się domyślasz, musiała być mocno fikcyjna (pamiętam, że występowała w niej ławka, o którą się “przypadkiem” uderzyłem).
Dziś, jako dorosły wolę historie prawdziwe i autentyczne, ale tamta uratowała mi wtedy skórę.

Bo myślę, że tego wieczora zostałbym jednak oskalpowany, tyle że przez moich rodziców.

A jaka jest Twoja historia?

Ty, ja i Twoja historia. Opowiedzmy ją razem.

Zamiast na nietrafione i nudne treści marketingowe, postaw na storytelling w swojej pracy i biznesie. To działa!

Dam Ci do rąk niesamowicie skuteczne narzędzie
i krok po kroku nauczę Cię, jak z niego korzystać.

Storytelling jest ze mną od zawsze. Wykorzystuję go w projektach copywriterskich, w marketingu mojej firmy, w scenariuszach i książkach. Historie pomagają budować moją markę osobistą. To najlepszy sposób na uchwycenie uwagi odbiorców i wejście z nimi na bardziej bliski i emocjonalny poziom komunikacji.

Zresztą zobacz. Doczytałeś ten tekst aż do tego miejsca. Powiedz, jak wiele stron sprzedażowych (tak, to jest strona sprzedażowa i Ty o tym wiesz) przykuło tak bardzo Twoją uwagę? Owszem, jestem copywriterem i potrafię pisać dobre teksty, ale to, co doprowadziło Cię do zdania, które teraz czytasz, to przede wszystkim historia. I to nie jakaś genialna. Ot, prosta historia z podwórka, którą (w tej czy innej wersji) przeżył każdy z nas.

Storytelling wygrywa w cuglach z każdym rodzajem tekstów marketingowych. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta – my, ludzie, jesteśmy tak zaprogramowani. Kiedy słyszymy, czytamy czy widzimy dobrze opowiedzianą historię, automatycznie wchodzimy w tryb odbiorcy. Zwróć uwagę na słowo “dobrze” – owszem, nawet kiepsko opowiedziane historie osiągają świetne wyniki, ale dobry storytelling potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o kilkaset procent.

No właśnie, sprzedaż. Porozmawiajmy o konkretach. Na rynku z pewnością znajdziesz kilka dobrych kursów storytellingu. Więc… czym ten kurs różni się od innych?

Czy wiesz, co to
storytelling intencjonalny?

Nie chcę Ci wciskać bajek

Wiem, że nie masz czasu. Kursy są fajne, ale Ty potrzebujesz efektów. Rozumiem Cię. Jestem copywriterem i każdy mój projekt ma jeden podstawowy cel wynik.

Tego wymagają ode mnie klienci. Dokładnie z takim nastawieniem tworzę ten kurs. To nie jest zabawa w storytelling. To szkolenie, które nauczy Cię praktycznego i bardzo świadomego korzystania z tego narzędzia.

Bądź jak Tarzan

Biznes to dżungla. Głośna i tłoczna. My, zamiast krzyczeć i rozpychać się łokciami, wzniesiemy się ponad to. Pomogę Ci znaleźć własny głos. Głos, którego inni będą słuchać. Nauczę Cię dopasowywać historie do konkretnych celów i wyzwań w komunikacji z klientami.

Ten kurs odczarowuje storytelling. Traktuje go jak narzędzie, z którego każdy może skorzystać.

Nawet nie musisz być na scenie

Storytelling potrzebuje widowni. Nie oznacza to jednak, że musisz być świetnym mówcą czy aktorem, żeby zaczarować swoich odbiorców. W dzisiejszych czasach coraz częściej Twoją sceną jest ekran komputera, a historie przekazywane są tekstem, obrazem i dźwiękiem.

Ten kurs nauczy Cię opowiadania historii na wiele różnych sposobów. Czy to będą maile, eksplainery, teksty sprzedażowe, krótkie filmy wideo, czy prezentacje. Nauczysz się, jak stosować i jak dopasowywać storytelling do każdego z tych mediów.



Za trąbę rękę, krok po kroku.

To nie jest mój pierwszy kurs. Wcześniej stworzyłem Copywriting Masterclass, który szybko stał się jednym z najlepiej ocenianych kursów marketingowych na rynku. Doświadczenia, które zebrałem podczas tamtego projektu edukacyjnego, skrzętnie wykorzystuję do tworzenia tego szkolenia.

Stworzyłem program, który bardzo mądrze wprowadzi Cię w temat storytellingu biznesowego i pomoże Ci szybko zacząć wykorzystywać to narzędzie w praktyce.

Będąc w naszej społeczności, możesz liczyć na moją pomoc. I to nie są puste słowa. Gwarantuję Ci to.

KRÓTKO O MNIE

Cześć, poznajmy się!



Nazywam się Jarek Kaniewski. Od ponad 20 lat zajmuję się copywritingiem kreatywnym i sprzedażowym. Zanim zostałem freelancerem, przez wiele lat pracowałem w dużych warszawskich agencjach reklamowych. Jestem m.in. autorem hasła „Pij Mleko. Będziesz Wielki.”, które przeszło do historii polskiej reklamy.

Od wielu lat profesjonalnie zajmuję się opowiadaniem historii – własnych oraz moich klientów. Uważam, że storytelling to najskuteczniejszy sposób komunikacji biznesowej. To prosta metoda, której każdy może się szybko nauczyć. Jednak żeby działała, trzeba ją nie tylko poznać, ale również zacząć stosować. Dlatego otrzymasz moje pełne wsparcie podczas stawiania pierwszych kroków w storytellingu biznesowym.

W tym kursie prezentuję autorską metodę pracy ze storytellingiem. Jest ona silnie powiązana z wiedzą i doświadczeniami, które zdobyłem jako przedsiębiorca, marketingowiec i copywriter. Włożyłem w ten kurs mnóstwo serca i uważności. I zrobię wszystko, żebyś był w pełni zadowolony z tego szkolenia.

Zapraszam Cię
do środka kursu.

Dla kogo jest ten kurs?

salesman

Dla przedsiębiorców, którzy chcą więcej sprzedawać.

Twoja skuteczność natychmiast wzrośnie, gdy połączysz przekaz marketingowy i ofertę sprzedażową z właściwą, dobrze opowiedzianą historią. Mogę Ci to zagwarantować. To po prostu działa!

manbrand

Dla marek, które chcą zbudować silną więź ze swoimi klientami.

Każda marka ma swoją historię, ale nie każda potrafi o niej opowiadać. Wykorzystując storytelling w działaniach brandingowych, zyskujesz olbrzymią przewagę nad konkurencją.

copy

Dla copywriterów, którzy chcą wejść na wyższy poziom tej profesji.

Biznes desperacko potrzebuje dobrego storytellingu. Ten kurs krok po kroku nauczy Cię, jak kompleksowo korzystać z tego narzędzia. Zrób z niego swoją specjalizację i zyskaj nowych klientów.

prezydent

Dla Ciebie, jeżeli chcesz zadbać o swoją karierę i markę osobistą.

Klienci mają w nosie Ciebie i Twoją ofertę? Storytelling wskaże Ci najprostszą drogę do ich serc i umysłów. Zbuduj autentyczny przekaz, z którym będziesz się utożsamiać. Klienci to docenią.

salesman

Dla firm szukających swojego własnego głosu w Social Mediach.

Prowadzisz działania na Facebooku, Instagramie lub w innych mediach społecznościowych? Ten kurs da Ci totalny upgrade w Twojej komunikacji. Z malucha przesiądziesz się do ferrari.

book

Dla placówek publicznych, które chcą odczarować formalny ton i być bliżej ludzi.

Dzięki storytellingowi możesz w prosty i ciekawy sposób rozmawiać nawet o najbardziej skomplikowanych i nudnych zagadnieniach.
Nauczę Cię, jak to robić.

Jeden kurs, w którym znajdziesz wszystko.


Storytelling to bardzo ogólne pojęcie. Inaczej wykorzystasz go w e-mail marketingu, w inny sposób opowiesz historię swojej marki, a zupełnie innej strategii użyjesz w prezentacji firmowej. Moduł główny da Ci solidne podstawy storytellingu biznesowego, a w oddzielnych minikursach przekażę Ci wiedzę, jak wykorzystywać storytelling w konkretnych mediach i obszarach biznesowych.

Najbardziej wszechstronny kurs storytellingu biznesowego.

Jedno szkolenie. 6 kursów.

Steve Jobs też zaczynał od podstaw.

Wiedza z tego modułu to fundament. Poznasz w nim anatomię dobrej historii oraz metodę Story Hunter, która prowadzi Cię za rękę przez każdy projekt.

Liczba lekcji: 50+

Prosta metoda, która momentalnie odmieni Twój biznes.

Nauczę Cię, jak przyprawiać storytellingiem przekaz marketingowy. Dobierzemy składniki, proporcje i zadbamy o to, żeby zawsze był lekkostrawny.

Liczba lekcji: 15+

Stwórzmy historię, która emocjonalnie połączy klientów z Twoją marką.

Zamiast używać pustych marketingowych frazesów, opowiadaj swobodnie o swojej marce i niech ten przekaz płynie prosto z serca.

Liczba lekcji: 20+

Dobrze opowiedziana historia to Twój najlepszy sprzedawca.

Poznaj tajniki copywritingu sprzedażowego na storytellingowych sterydach. Nauczę Cię pisać teksty, które radykalnie zwiększą Twoją sprzedaż.

Liczba lekcji: 20+

Naucz się swobodnie występować przed publicznością.

Storytelling to najlepsze lekarstwo na tremę. Moduł tworzony z udziałem ekspertów, którzy wielokrotnie występowali na prezentacjach TEDx.

Liczba lekcji: 20+

Zacznij wreszcie rozmawiać językiem social mediów.

Nauczę Cię, jak tworzyć mikro-storytelling, eksplainery, wideo-story oraz inne treści, które wyróżnią Twój przekaz w social mediach.

Liczba lekcji 25+

Chcesz zobaczyć przykładową lekcję i otrzymać dokładny plan kursu?

Goście specjalni

Wiedzę warto czerpać z wielu źródeł. Dlatego do tworzenia tego kursu zaprosiłem grono ekspertów, którzy podzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniami związanymi ze storytellingiem biznesowym.

Kliknij w kafelek, żeby ich poznać.

Edi Pyrek

Założyciel Think Tank Polska, mentor Global Silicon Valley, dziennikarz, pisarz, twórca filmowy, wykładowca SWPS i konsultant biznesowy. Przez 8 lat szkolił i doradzał 3 premierom, marszałkowi sejmu, kilku ministrom oraz prof. Relidze w czasie jego kampanii prezydenckiej. Pracował w Afganistanie jako negocjator pokojowy. Trzykrotnie wykładał na TEDx. Robił programy telewizyjne dla Discovery i TVP. Pisze sztuki teatralne oraz scenariusze filmów dokumentalnych. Autor 11 książek. Edi pomoże nam przygotować się do naszych prezentacji w stylu TEDx.

Marcin Leśniak



Marketingowiec i przedsiębiorca. Przez wiele lat pracował w dziale marketingu firmy Maspex na stanowisku dyrektora działu Research & Developement. Obecnie jest współzałożycielem firmy Gaming Suplements, która jest właścicielem marki Gaminate. Marcin jest prawdziwym ekspertem w prowadzeniu działań w social mediach za pomocą guerilla marketingu oraz storytellingu. Opowie nam jak prowadzić kampanie reklamowe, które zdominują konkurencję i zdobędą rzesze wiernych fanów.

Dlaczego
Storytelling Masterclass?

Wiedza, którą możesz momentalnie przełożyć na swoje działania biznesowe. To kurs prowadzony przez praktyka.

Dziesiątki przykładów i case studies,
dzięki którym zainspirujesz się i lepiej zrozumiesz każdy temat.

Dołącz do setek zadowolonych studentów moich kursów.
Daję Ci gwarancję, że warto.

PRAKTYKA

Każdy moduł zawiera
projekty i zadania domowe

Mój cel to nauczyć Cię stosować storytelling we wszelkich możliwych formach i konfiguracjach. Od początku będę Cię do tego namawiał. Zadania domowe, które będziemy robić, to nie będą projekty do szuflady – wykorzystasz je od razu w swojej pracy lub biznesie, który prowadzisz.

Zawsze możesz się ze mną skontaktować i pytać o cokolwiek.

Dożywotni dostęp do zamkniętej grupy na Facebook’u.

Każdy z uczestników otrzymuje dostęp do społeczności kursu Storytelling Masterclass, gdzie dzielimy się doświadczeniami, inspiracjami oraz wzajemnie omawiamy nasze projekty.

Storytelling Masterclass to:

copyright-20

Roczny Dwuletni dostęp do platformy e-learningowej Storytelling Masterclass

copyright-19

Mentoring i wsparcie we wdrażaniu zdobytej na kursie wiedzy

copyright-18

Materiał edukacyjny podzielony na specjalistyczne mini-kursy

copyright-17

Projekty i prace domowe omawiane na prywatnym, kursowym forum

copyright-16

Dostęp do kursu w dowolnym czasie i na dowolnym urządzeniu

copyright-14

Szablony i formularze ułatwiające utrwalenie zdobytej wiedzy

copyright-13

Gościnne wykłady zaprzyjaźnionych ze mną ekspertów z branży

copyright-12

Lekcje oparte na prawdziwych projektach i case studies

copyright-11

Specjalna zniżka na kurs Copywriting Masterclass

copyright-09

Praktyczne porady, skupione na realnych problemach Twojego biznesu

copyright-07

Moja autorska metoda Story Hunter, dzięki której łatwo zrealizujesz każdy projekt

copyright-04

Gwarancja 21 dni – jeżeli kurs nie spełni Twoich oczekiwań, to zwrócę Ci pieniądze

copyright-02

Jesteśmy w stałym kontakcie e-mailowym – wysyłasz pytania – ja szybko odpowiadam

copyright-01

Certyfikat ukończenia kursu, który zyskuje coraz większą renomę na rynku

Nic nie ryzykujesz.

Masz 21 dni na zwrot pieniędzy bez żadnych pytań.

Twoja satysfakcja gwarantowana. Jeżeli przez 21 dni będziesz uczestniczyć w kursie, ale uznasz, że to jednak nie dla Ciebie – spoko. Wyślij do mnie e-mail, a ja zwrócę Ci całą zapłaconą przez Ciebie kwotę. Uczciwe, prawda?

STORYTELLING MASTERCLASS
  • Ponad 150 lekcji i kilkadziesiąt godzin wysokiej jakości materiałów wideo + projekty i zadania domowe
  • Roczny Dwuletni dostęp do mojej platformy e-learningowej Storytelling Masterclass
  • Moduł główny oraz dostęp do kolejnych cyklicznie publikowanych mini-kursów
  • Dodatkowe lekcje, stworzone przez zaprzyjaźnionych ekspertów z branży
  • Wsparcie mentorskie przez e-mail i na grupie na Facebook’u
  • Szablony i zadania domowe do każdego bloku lekcyjnego
  • Gwarancja 21 dni na bezpieczny zwrot kursu
  • Pomoc w wycenie zleceń dla copywriterów
  • Zniżki na usługi marketingowe i doradztwo
  • Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku
  • Certyfikat ukończenia kursu

1650 PLN brutto

lub 6 rat po 300 złotych

Tu znajdziesz odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania:

Co to znaczy, że kurs jest w przedsprzedaży?

Kurs już trwa, ale nie jest jeszcze ukończony. Powstał jego główny moduł, a kolejne moduły będą publikowane cyklicznie wg następującego harmonogramu:

StoryLink – dostępny
BrandStory – dostępny
StorySelling – dostępny
VideoStory – dostępny
LiveStory – dostępny

Teraz jeszcze możesz kupić kurs w promocyjnej cenie. Wkrótce cena kursu wzrośnie. Dodatkowo otrzymujesz dodatkowy rok dostępu do platformy gratis.

Czy mogę dołączyć do kursu w dowolnym momencie?

Tak. Kurs możesz zacząć nawet za 10 minut. Tydzień po tygodniu odkrywają się przed Tobą nowe lekcje. Jesteśmy też w stałym kontakcie e-mailowym i widzimy się na naszej zamkniętej grupie na Facebooku.

Czy muszę robić zadania domowe?

Realizowanie zadań domowych to bardzo ważny element tego kursu – nie odpuszczaj go i poświęć mu jak najwięcej czasu. To przełożenie na praktykę wszystkiego, czego uczysz się na tym kursie. Nie jest to jednak szkoła i nikt Cię nie będzie tutaj do niczego zmuszał.

Interesuję się kursem również Copywriting Masterclass. Który kurs wybrać najpierw?

Jeżeli poważnie myślisz o pracy w copywritingu, to sugeruję najpierw zapisać się na kurs Copywriting Masteclass. Możesz też uczestniczyć w obu szkoleniach równocześnie. Napisz do mnie – zaproponuję Ci atrakcyjny rabat.

Czy mogę kupić ten kurs swojemu pracownikowi?

Jeżeli wykupisz ten kurs swojemu pracownikowi, zrobisz jemu, a przede wszystkim sobie wielką przysługę. Storytelling biznesowy to inwestycja, która się bardzo szybko zwraca. A ten kurs mobilizuje studentów do tego, żeby już od pierwszych lekcji zaczęli go stosować na co dzień w swoich prawdziwych projektach.

Czy kolejne kursy będą się ukazywać terminowo?

Będę się starał żeby tak było. Mogą się jednak pojawić kilkutygodniowe obsuwy ze względu na to, że w najbliższych miesiącach będę się przeprowadzał do Ameryki Południowej. Jeżeli pojawią się przesunięcia czasowe to przedłużę długość Twojego abonamentu, tak żeby nikt nie był stratny. Ten kurs to mój priorytet – więc mam na niego mój pełen focus.

Czy otrzymam od Ciebie fakturę?

Tak; lub rachunek jeżeli nie masz firmy.

copy

Zapisz się na bezpłatny
kurs copywritingu!

"12 myków" to moje porady prosto na Twoją skrzynkę e-mail.
 
  • już ponad 4000 zadowolonych studentów
  • cenne lekcje w luźnej, storytellingowej formule
  • odpal tryb turbo w swoich tekstach
ZAPISUJĘ SIĘ NA KURS
Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych
na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
close-link
Jeszcze możesz się zapisać :)