Jarek Kaniewski portrait
SM

Niech histora będzie Twoim najlepszym sprzedawcą

Masterclass z Jarkiem Kaniewskim, jednym z najbardziej doświadczonych copywriterów w Polsce, autorem hasła “Pij Mleko. Będziesz wielki.”

  • Już ponad 200 zadowolonych studentów.
  • Co miesięczne webinary, warsztaty i projekty.
  • Możliwość rozłożenia płatności za kurs na wygodne raty.

Dam Ci ważną życiową radę.

Ta rada nic nie kosztuje. Możesz z niej skorzystać, albo możesz ją olać. Proszę Cię tylko o jedno – przeczytaj ten tekst do końca.

Domyślam się, że skoro jesteś na tej stronie to interesujesz się copywritingiem. Nie trzeba być Sherlockiem Holmesem żeby dojść do takich wniosków.

Powiedz mi, ale tak szczerze, czy Ty tak naprawdę wiesz czym jest ten cały copywriting?
Skup się, bo prawidłowa odpowiedź to klucz do sukcesu w tym zawodzie.

Copywriting to język, którym biznes komunikuje się ze swoimi klientami. I co ciekawe – większość przedsiębiorców nie potrafi rozmawiać w tym języku. Żeby się porozumieć potrzebują tłumaczy. W przeciwnym razie, choćby mieli najlepsze produkty, choćby świadczyli najlepsze usługi, to nikt się o nich nie dowie.

To dlatego potrzebują nas – copywriterów. Desperacko potrzebują naszych usług.

Jesteśmy tłumaczami. Naszym zadaniem jest zrozumieć produkt czy usługę, by z pozyskanej wiedzy wyłuskać informacje, które przemówią do klientów i skłonią ich do działania.
To jest esencja skutecznego copywritingu.

Większość copywriterów na rynku tylko udaje, że potrafi rozmawiać językiem klientów. Znają poszczególne słowa, nauczyli się z książek kilku formułek, ale gdy przychodzi chwila prawdy – okazuje się, że ich teksty i hasła są ignorowane.

Copywriting Masterclass to szkoła, która nauczy Cię prawdziwego copywritingu. Twoje teksty będą skutecznie przemawiać do odbiorców. Dzięki temu zostaniesz poszukiwanym na rynku i dobrze opłacanym copywriterem.

To solidny, starannie przemyślany program, który od podstaw wprowadzi Cię w arkana tego rzemiosła.

A rzemiosła najlepiej się uczyć od mistrza.

KRÓTKO O MNIE

Cześć, jestem Jarek

Jestem copywriterem. Od ponad 20 lat tworzę reklamy, teksty i hasła dla największych marek.
Moje hasło “Pij Mleko. Będziesz Wielki.” przeszło do historii polskiej reklamy.

Proponuję Ci wspólną podróż przez świat słów, myśli, obrazów i dźwięków. Będę Twoim towarzyszem i przewodnikiem. Będziemy szli szlakami, które odkrywałem przez 20 lat mojej kariery zawodowej. Będziemy eksplorować różne obszary pracy copywritera. Będą wykłady, webinaria, warsztaty, spotkania grupowe i sesje Q&A.

Będzie trochę teorii, ale królować będzie praktyka. Zmierzymy się z prawdziwymi projektami – zadaniami, z którymi copywriterzy mają do czynienia na co dzień. Będziemy pisać teksty marketingowe, wymyślać hasła i nazwy marek, tworzyć scenariusze reklam i rozkładać na czynniki pierwsze struktury skutecznych tekstów sprzedażowych.

Podczas kursu opowiem Ci o moich własnych doświadczeniach oraz o wnioskach, które z nich wyciągnąłem. Wyposażę Cię w długą listę sprawdzonych technik i metod, które będziemy razem testować. To jest droga na skróty, do miejsca, w którym ja się dziś znajduję.

Czy każdy może
zostać copywriterem?

Konkretna wiedza
bez zbędnego bullshitu

Mówmy sobie na Ty

Wiem, jakiego wsparcia ode mnie potrzebujesz. Moi studenci chwalą ten kurs copywritingu za dobrze przemyślaną strukturę, która krok po kroku wprowadzi Cię w zawód.

Będzie wesoło, będzie ciekawie, będzie intensywnie. Zadania, które będziesz otrzymywać pozwolą Ci za każdym razem dokładnie przetestować zdobywaną wiedzę.

Z każdą lekcją i z każdym zadaniem staniesz się coraz bardziej świadomym i bardziej dojrzałym copywriterem. Podczas kursu będę po prostu Twoim starszym kolegą po fachu, który chce Ci pomóc i wesprzeć Cię swoim doświadczeniem.

Potrzebujesz copywritingu w swojej pracy?

Pracujesz w firmie, w której na co dzień posługujesz się tekstem? Piszesz e-maile,
oferty, listy sprzedażowe, posty na bloga?A może prowadzisz firmowy profil w Social Media?

Powiedz mi, ale tak szczerze:

Czy rzeczywiście wiesz co robisz? A może to wszystko to tak naprawdę wolna amerykanka? Hmm?

Naucz się wykorzystywać copywriting do skutecznej komunikacji ze swoimi klientami. Pisz oferty, które rzeczywiście generują sprzedaż. Używaj tych samych technik i metod, z których korzystają najlepsi copywriterzy na świecie.

Zbuduj w sobie pewność, którą poczujesz za każdym razem, gdy siądziesz do klawiatury komputera. Pewność, że doskonale wiesz, co masz napisać.

Pomogę Ci wystartować w tym zawodzie

Freelancing to nie tylko leżenie z laptopem w hamaku (chociaż też). To przede wszystkim odpowiedzialne prowadzenie swojego własnego biznesu.

Podpowiem Ci, jak radzić sobie w roli wolnego strzelca, jak pozyskiwać klientów, jak z nimi rozmawiać, jak negocjować stawki, jak skutecznie promować swoją markę. Twoim nauczycielem będzie freelancer, który robi to już od 15 lat.

To dość dobre źródło informacji, prawda? Dam Ci narzędzia i mindset, których Twoi „bardziej doświadczeni koledzy” nie mają i być może nigdy nie otrzymają

Co da ci ten kurs?

Jak zostać ekspertem i zacząć
dobrze zarabiać na copywritingu

Copywriting to dla wielu praca marzeń. To umiejętność, która zwiększa sprzedaż praktycznie w każdym biznesie. Ten kurs krok po kroku wprowadzi Cię w tajniki skutecznego copywritingu.

Jak rozpoznać DNA potrzeb
każdego Twojego klienta

Będziemy pracować nad tym jak dobrze zrozumieć różne poziomy potrzeb klientów. Jak je rozkodować i świadomie budować skuteczną komunikację marketingową.

Jak klonować sukcesy, stosując
sprawdzone metody pisania

Podczas mojego kursu copywritingu nauczę Cię wielu sprawdzonych technik copywriterskich. Pomogę Ci momentalnie zacząć tworzyć lepsze reklamy i teksty. Poznasz też moją autorską metodę O’PEN.

Jak tworzyć historie,
które poruszają emocje

Copywriting to na szczęście nie tylko wyuczone formułki i metody. Tutaj w cenie jest także Twoja kreatywność. Pokażę Ci, jak ją wyzwolić, jak o nią dbać i czerpać z niej jak najwięcej korzyści.

Jak budować swój autorytet
i zdobywać coraz lepsze zlecenia

Droga od początkującego copywritera do eksperta w swojej branży nie musi ciągnąć się
w nieskończoność. Podpowiem Ci, jak i gdzie
znaleźć swój styl i własną niszę.

Jak zarabiać kilka tysięcy złotych
za JEDNO słowo

Tak, to też jest możliwe.

Jak zostać copywriterem, któremu klienci
ufają w 100%

Bo tak naprawdę tylko tacy copywriterzy liczą się na rynku.

Aż 6 obszarów tematycznych
w 3 tygodniowych modułach.

W sumie aż 18 tygodni kursu.

Mindset copywritera, czyli solidne, niezachwiane podstawy

Dam Ci podstawy do tego, byś mógł spojrzeć klientowi prosto w oczy i powiedzieć – „Wiem jak zrobić ten projekt dobrze”. A klient dostrzeże w tych oczach pewność i Ci zaufa.
Liczba lekcji: 28

Sztuka sprzedaży tekstem, czyli tajniki skutecznego pisania

Nauczę Cię sprawdzonych technik perswazyjnych, dzięki którym możesz z produktu, który zalega na półkach, zrobić prawdziwy hit sprzedażowy.
Liczba lekcji: 36

Pisz jak rasowy copywriter, czyli Metoda O’pen i inne techniki

Nawet jeżeli do tej pory pisanie było dla Ciebie trudne lub nie podobało Ci się to, co piszesz – teraz to się zmieni.
Liczba lekcji: 34

Bierzemy teksty na warsztat, czyli nauka na przykładach

Weźmiemy na warsztat różne typy tekstów copywriterskich i krok po kroku będziemy zajmować się ich pisaniem. Pokażę Ci przykłady moich własnych projektów i opowiem Ci, jak powstawały.
Liczba lekcji: 41

Copywriting kreatywny, czyli to, co tygrysy lubią najbardziej

Hasła reklamowe, tag line’y, naming, reklamy radiowe i telewizyjne, scenariusze promocji konsumenckich i wiele wiele, więcej. Klienci również potrzebują copywriterów, którzy wiedzą jak zrobić tego typu projekty.
Liczba lekcji: 28

Zbuduj swój copywriterski biznes czyli jak zarabiać dobre pieniądze

Chcę, aby pieniądze zainwestowane w ten kurs szybko Ci się zwróciły. Czasami wystarczą jeden czy dwa projekty. Opowiem Ci, jak zdobywać zlecenia i jak szybko zbudować swoją markę w tej branży.
Liczba lekcji: 24+

Chcesz zobaczyć przykładową lekcję i otrzymać dokładny plan kursu?

Dla kogo jest
Copywriting Masterclass?

Dla wszystkich, którzy chcą zostać copywriterami i nie chcą ugrzęznąć
w bagnie tanich zleceń tekstów „pod SEO.”

Dla copywriterów, którzy natrafili na mur
w swojej karierze i potrzebują się przebić na drugą stronę.

Dla właścicieli firm i ich pracowników, którzy chcą nauczyć się przemawiać do swoich klientów głosem, który będzie generował dla nich sprzedaż.

LIVELINE

Wykłady i warsztaty na żywo
i spotkania z ekspertami z branży

Liveline to spotkania na on-line, które odbywają się raz w miesiącu.
W zależności od tematu spotkania mają formę wykładów, warsztatów lub wywiadów z zaproszonymi gośćmi. Stałym elementem Liveline jest Marketingowy Satsang, podczas którego odpowiadam na przesłane wcześniej pytania uczestników kursu. Wszystkie Liveline’y są archiwizowane i masz do nich dostęp w dowolnym czasie.

Spotkania, podczas których możesz mnie pytać o wszystko.

Upgrader.pl to magazyn blogowy, którego redakcja składa się wyłącznie z kursantów Copywriting Masterclass. Dzięki niemu możesz w praktyce wykorzystywać wiedzę, którą zdobędziesz podczas kursu. Zamiast pisać swoje pierwsze teksty do szuflady, od razu masz okazję budować swoje portfolio i warsztat content writingowy pod okiem doświadczonych mentorów.

Kupując kurs otrzymujesz też dożywotni dostęp do naszej prywatnej facebookowej grupy.
Nigdzie indziej nie spotkasz tylu pozytywnie zakręconych na punkcie copywritingu ludzi.
Ta grupa jest rzeczywiście magiczna.

Slogaton

Slogaton to już tradycja kursu Copywriting Masterclass.
Co miesiąc możesz brać udział w kreatywnym turnieju na najlepsze hasło reklamowe.

Poziom zabawy jest bardzo wysoki, a emocje jeszcze większe. Nagrodami są prywatne sesje coachingowe ze mną oraz udział w Wielkim Finale, w którym do wygrania jest 5 miejsc na kameralnych, weekendowych warsztatach ze mną, które odbędą się w klimatycznej, górskiej chacie z bali.

Copywriting Masterclass to:

copyright-20

Roczny dostęp platformy e-learningowej Copywriting Masterclass

copyright-19

Ponad 200 lekcji podzielonych na 6 trzytygodniowych modułów

copyright-18

Dostęp do ponad 45 godzin wideo, w dowolnym czasie i na dowolnym urządzeniu

copyright-17

Forum, na którym społeczność kursu wzajemnie się wspiera i komentuje swoje prace

copyright-16

Raz w miesiącu webinar na żywo + dostęp do archiwalnych nagrań

copyright-15

Praktyczne porady ukierunkowane na osadzenie się w zawodzie copywritera

copyright-14

Szablony CopyBlueprint – jak krok po kroku korzystać z poznanych metod

copyright-13

Szansa na zrealizowanie płatnych zleceń w Generatorze Haseł i Nazwomacie

copyright-12

Moi studenci osiągają już wymierne sukcesy na rynku pracy i budują swoje portfolio

copyright-11

Sekretna lista narzędzi i książek, które pomogą Ci stać się lepszym copywriterem

copyright-10

Gościnne wykłady zaprzyjaźnionych ze mną ekspertów z branży

copyright-09

Zadania copywriterskie bazujące na prawdziwych projektach i briefach

copyright-08

Zniżki na inne organizowane przeze mnie kursy on-line oraz udział w “jazdach próbnych”

copyright-07

Projekt Upgrader. Dołącz do redakcji naszego magazynu i ucz się content writingu w praktyce.

copyright-06

Pogrupowane w cykle lekcje video, w krótkich i łatwo przystępnych porcjach

copyright-05

Slogaton – pełen emocji konkurs copywriterski z nagrodą główną – prywatnymi warsztatami ze mną.

copyright-04

Gwarancja 21 dni – jeżeli kurs nie spełni Twoich oczekiwań to zwrócę Ci pieniądze

copyright-03

Metoda O’Pen oraz CopyThatSells – poznasz proste techniki, które zmieniają słowa w zyski

copyright-02

Jesteśmy w stałym kontakcie e-mailowym wysyłasz pytania – ja szybko odpowiadam

copyright-01

Certyfikat ukończenia kursu, który zyskuje coraz większą renomę na rynku

+ BONUSY:

​Konsultacja ze mną 1:1

Po ukończeniu kursu i zrobieniu wszystkich prac domowych, umówimy się na prywatne spotkanie on-line. Podczas 45-minutowej sesji coachingowej jestem tylko dla Ciebie. Omówimy Twoje kursowe dokonania, dalsze kroki w karierze, pomogę Ci napisać tekst lub zrobimy konsultację marketingową.
WARTOŚĆ 550 PLN

​Pomoc w wycenie zleceń

Zgłasza się do Ciebie perspektywiczny klient, mówi czego potrzebuje i pyta o cenę. Jak wycenisz taki projekt? Zaproponujesz za dużo – stracisz go, za mało – tracisz Ty. Pomogę Ci w takiej sytuacji – dam Ci konkretne, praktyczne wskazówki jak wyceniać swoją pracę.
WARTOŚĆ 500 PLN

​Wzory moich briefów

Dobry briefing to podstawa! Jeżeli wyłuskasz od klientów właściwe informacje, to jesteś na prostej drodze do udanej filanlizacji projektu. Podzielę się z Tobą starannie przemyślanymi, testowanymi przez lata wzorami briefów, które wysyłam do swoich klientów. Już w pierwszym kontakcie z klientem wykaż się profesjonalizmem.
WARTOŚĆ 450 PLN

Wzory umów prawnych

Wyposażę Cię w komplet dokumentów prawnych, które zabezpieczą Twój interes podczas współpracy z klientem. Zaproszę Cię też na archiwalny webinar z zaprzyjaźnionym prawnikiem, który wyjaśni Ci wszystkie niezbędne kwestie związane z ochroną Twoich praw autorskich.
WARTOŚĆ 450 PLN

40% zniżki na Scrivener

Scrivener to moim zdaniem najlepszy edytor tekstu dla copywriterów. Dzięki mojej bliskiej współpracy z firmą Literature & Latte mam możliwość zakupu tego genialnego programu z bardzo dużym rabatem. Jako student Copywriting Masterclass możesz kupić Scrivener w najlepszej cenie na rynku.
WARTOŚĆ 85 PLN

Laboratorium Tekstu

Weź udział w organizowanych przeze mnie warsztatach copywriterskich na żywo. Podczas naszych spotkań on-line omawiamy wspólnie Wasze teksty, oferty i hasła. Pracując z żywym tekstem nauczysz się pisać coraz lepsze teksty. Mogą to być np. Twoje pierwsze prace dla klientów.
WARTOŚĆ 500 PLN

Wygodne raty.

Bez dodatkowych kosztów.

Honorowy System Ratalny to moja propozycja, która ułatwi Ci dołączenie do społeczności Copywriting Masterclass od kopa.

Dla Twojej wygody cenę kursu rozbiłem na 4 lub 8 nieoprocentowanych rat.

Nic nie ryzykujesz.

Masz 21 dni na zwrot pieniędzy bez żadnych pytań.

Twoja satysfakcja gwarantowana. Jeżeli przez 21 dni będziesz rzetelnie uczestniczyć w kursie, zrobisz wszystkie zadania domowe, ale uznasz, że to jednak nie dla Ciebie. Spoko. Wyślij do mnie e-mail, a ja zwrócę Ci całą zapłaconą przez Ciebie kwotę. Uczciwe, prawda?

COPYWRITING MASTERCLASS
  • Ponad 200 lekcji i 45 godzin wysokiej jakości materiałów video + projekty i zadania domowe.
  • Roczny dostęp do mojej platformy e-learningowej Copywriting Masterclass
  • Udział w odbywających się raz w miesiącu Liveline’ach (12 spotkań na żywo)
  • Grupowe sesje Marketing Satsang, na których odpowiem na Twoje pytania
  • Pełen dostęp do Archiwum wykładów i webinarów
  • Udział w konkursie Slogaton z możliwością wygrania wyjazdu na weekendowy, osobisty coaching ze mną
  • Szablony CopyBlueprint do każdego bloku lekcyjnego
  • Dostęp do Lekcji na Życzenie, sekcji w której stale dodaję nowe lekcje video, tworzone wg sugestii uczestników kursu.
  • Komentarze do prac domowych i stały kontakt e-mailowy z kursantami
  • Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • + BONUSY o wartości 2500 PLN



2150 zł brutto

LUB

LUB ZAPŁAĆ W RATACH:

4 X 540 PLN
8 X 270 PLN

Tu znajdziesz odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania:

Co mi da ten kurs?

Ten kurs da Ci solidne podstawy do tego, by myśleć, pisać i obsługiwać klientów jak profesjonalny copywriter. Zyskasz całkowicie nowe spojrzenie na to, jak funkcjonuje biznes, jak działa ludzka psychika i jak zarządzać kreatywnością, która z Ciebie wypływa. Mógłbym odpowiedzi na to pytanie poświęcić więcej tekstu niż jest go na całej tej stronie. Ale podsumuję to jednym zdaniem. Zrobiłem wszystko co w mojej mocy, by ten kurs zrobił z Ciebie bardzo dobrego, wszechstronnego copywritera.

Czy mogę dołączyć do kursu w dowolnym momencie?

Tak. Kurs możesz zacząć nawet za 10 minut. Wszystkie materiały kursu są dostępne on-line. Tydzień po tygodniu odkrywają się przed Tobą nowe lekcje. Jesteśmy też w stałym kontakcie e-mailowym i  widzimy się na naszej zamkniętej grupie na Facebook’u.

Ile czasu tygodniowo muszę mu poświęcić?

Zazwyczaj w tygodniowym bloku jest około 2 godzin materiałów video. Do tego różnego rodzaju testy, quizy i zabawy. Niektóre lekcje są obowiązkowe, inne możesz potraktować jako dodatkowe. W „drugich” tygodniach lekcyjnych, oprócz czasu na wykłady musisz też zarezerwować sobie czas na wykonanie zadania domowego (są to zazwyczaj projekty  oparte na prawdziwych zleceniach copywriterskich, które dostaje od moich klientów). Raz w miesiącu (oprócz wakacji) zarezerwuj sobie czas na Liveline – spotkania, które odbywają się na online na żywo. Jeżeli je ominiesz – to luz – wszystkie spotkania będą nagrywane i będziesz mieć do nich dostęp w Archiwum. 

Czy muszę robić zadania domowe?

Realizowanie zadań domowych to bardzo ważny element tego kursu – nie odpuszczaj go i poświęć mu jak najwięcej czasu. To przełożenie na praktykę wszystkiego, czego uczysz się na tym kursie. Nie jest to jednak szkoła i nikt Cię nie będzie tutaj do niczego zmuszał.

Czy otrzymam feedback?

Tak. Czytam i komentuję każdą przesłaną do mnie pracę domową. Jest to wygodnie zorganizowane dzięki platformie Google Classroom. Mamy również projekt Laboratorium Tekstu 24/7, gdzie możesz publikować swoje inne projekty copywriterskie i uzykać konstruktywne opinie i komentarze.

Kto organizuje ten kurs?

Praktyk. Przede wszystkim praktyk. W copywritingu pracuję już od ponad 20 lat. Przez 5 lat byłem copywriterem w dużych, warszawskich agencjach reklamowych. Potem przeszedłem na freelancing. W ramach mojej strony www.copywriter.pl obsługuję teraz klientów, którymi są zarówno małe, średnie jak, i największe firmy i korporacje. Nie jestem teoretykiem – od wiedzy książkowej dużo bardziej wolę praktykę i tego uczę na moim kursie. I jeszcze jedna ważna rzecz. Ten kurs to moje ukochane dziecko, chcę, aby każdy jego uczestnik miał poczucie, że dostaje najlepszą ofertę dostępną na rynku. Jeżeli z jakichkolwiek powodów uznasz, że to, co Ci zaproponowałem, nie jest warte swojej ceny – to bez ryzyka w ciągu 21 dni możesz wypisać się z kursu – a ja zwrócę Ci całą kasę. 

Czy to kurs tylko dla osób, które chcą zostać copywriterami?

Oczywiście, że nie. Ten kurs jest dla każdego, kto chce wykorzystywać copywriting w swoich celach zawodowych. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej sprzedawać tekstem, pisać oferty jak petardy, maile, które wreszcie ktoś będzie czytał, stworzyć swój autentyczny ton komunikacji – to jest kurs dla Ciebie. 

Czy mogę kupić ten kurs swojemu pracownikowi?

Wiem, że to głupie pytanie. I, że odpowiedź jest oczywista. Ale gdybyś się wahał, czy to dobry pomysł, to już Ci odpowiadam. Jeżeli wykupisz ten kurs swojemu pracownikowi – zrobisz jemu, a przede wszystkim sobie wielką przysługę. Ten kurs pomaga wreszcie usiąść do komputera i dokładnie wiedzieć, co napisać tak, żeby przekaz działał, trafiał tam, gdzie trzeba i przynosił zamierzone efekty. Ten kurs zmienia też  sposób myślenia o biznesie, o powiązaniach biznesowych, o tym jak się powinno w tym świecie komunikować, o co pytać, jak pytać i jak dobrze wykorzystywać te informacje. Więc jeszcze raz – tak, warto kupić ten kurs swojemu pracownikowi lub grupie pracowników.

Jakie są dokładne zasady Slogatonu?

Slogaton to przede wszystkim zabawa. Zabawa z kreatywnością i sposób na sprawdzenie się na tle innych uczestników tego kursu. Zasady są dość proste:

  1. Na początku każdego miesiąca ogłaszam zadanie, którym jest wymyślenie hasła reklamowego na dany temat.
  2. Do 20 dnia danego miesiąca możesz przesłać swoje hasło. Tylko jedno (więc solidnie się zastanów, które hasło podasz).
  3. Z przesłanych haseł tworzona jest anonimowa lista haseł. Uczestnicy Slogatonu wybierają 10 najlepszych haseł i przyznają im punkty od 1 do 10. Nie można głosować na swoje hasło.
  4. Na podstawie tego głosowania tworzony jest ranking i wybierane jest Hasło Miesiąca.
  5. W styczniu 11 Sloganatorów spotka się w Wielkim Finale, w którym na żywo będą walczyć o tytuł Sloganatora Roku. Będzie to przyspieszona wersja całorocznego konkursu i na wymyślenie każdego hasła będzie tylko 5 minut.
  6. Pięć osób, które zdobędzie największą ilość punktów podczas Wielkiego Finału wygrywa udział w kameralnych, weekendowych warsztatach copywriterskich w Zawoi.

W ramach nagrody głównej otrzymasz: zakwaterowanie, wyżywienie wegetariańskie oraz mój czas, wiedzę i gościnność podczas całego pobytu.

Czy otrzymam od Ciebie fakturę?

Tak, lub rachunek jeżeli nie masz firmy.

Czy można kupić kurs na raty?

Tak. Tutaj możesz się dowiedzieć więcej.